Blogger Layouts

About Me

Foto Saya
leeya leeyo
Melaka
Hey u !!im NURUL LIYANA BINTI MOHD SAFIEE . umo ? 18 tahon . lahir pon awal tahun . senug tok berbuat bagai bagai . haha , bagai bagai ? huhu . hanya orang tertentu sahaja yg leyh pakai . huahua . u all leyh panggil saia leeya , yana , nana . tade sapa pon mao mara kamo . hehe . asalkan saya menjawab . hmm , saia ta dok MELAKA laa . if korang kenal saia dimana mana, tegor laa ye . tpi .. saia neyh sombong siked . sorry ..hmm , leeya suda pon study at poli .. tao ta poli ape ? poli dekat je . kat POrt Dickson .korang tao ? tao laa kn ? tmpat yg org slalu mandi mandi too . haha da sem satu dah , nak masok sem due . grrr! da besa upenye leeya kan ? haha . ini laa leeya :)i luv u all
Lihat profil lengkap saya

Pengikut

Jumaat, 17 Jun 2011

pendahuluan kee ? macam laa kan ? hehe

Wahhh ! epy nye aQ bile dye da alek . huhu . okeyh laa sebelum aQ update for detik aQ bersame dye . aQ na g tao . hehe .bru ary neyh laa aQ dapat update tok blog kesayangan aQ neyh . bub aQ sangat sangat bz laa . tade mase pon na layan blog neyh . haiiiiyaaaaa! Ape laa ! kejap “leeya” kejap “aku kau” ane satu neyh . arrrrhhhh! Snug dengan panggilan “aku kau” laa yee . bukan laa na biadab . cume da biase dgn pggilan too . nway , sape yg bce … aQ sangat sangat hargai laa korang ..neyh untuk luahan aQ jew . jangan laa ckp aQ gedik bub aQ da terlebih gedik with him . haha J okeyh laa . 18/6 ary uhh , MY BOBBY alek dari PLKN . wahhhhhh! Sonok sonok . but just cuty sem jew<sem kew?> hmm , wutever laa kan … aQ pon tatao laa na ckp cuty ape uhh .yg penting dye alek before aQ  g poli PERAK uhh . hah! Joh bahhh . ta sanggop ase nye na tinggal kan dye .. weee~ jum kitew g ke ary pertemuan aQ dengan dye  -à

0 comments: